تولد نگین جونم

بهترین دوستم تولدت مبارک

نگین عزیزم:

امروز روز توست روز بزرگیست

امروز شقایق ها میشکفند قاصدک ها رقصان رقصان در کوچه ها پرسه میزنند

تا بیایند وبر گونه ات بوسه ی شادی بزنند

تو بهترینی

بهترین اتفاق بهترین یار بهترین همراه بهترین دوست

لحظه به لحظه بودن باتو گویای عشق است

گویای بوی عطرگل

پس بودن با تو واستشمام بوی گل را ترجیح میدهم

امیدوارم امروز وروزهای دیگر روز تو باشد

سرشار از عشق و موفقیت

از ته قلبم برایت مسرورم ارزوی بهترین هارا برایت دارم

پس به اتفاق این روز بزرگ را جشن میگیریم

تولدت ستاره باران باد



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت4:32---13 ارديبهشت 1393
سلام عزیز
وب عالی داری
عزیزم انجمنی دارم که شما رو دعوت به بازدید میکنم
خوشحال میشم عضو انجمن پاتوق من و تو بشی
بیا از من و تو ما بسازیم
به امید روز های بهتر
انجمن پاتوق من و تو
www.patoghmanoto.ir
بهترین ها از آن تو باشد


ali
ساعت17:55---21 اسفند 1392
salam ,tavalodet mobarak

عرفان
ساعت18:13---5 دی 1392
سلام
تولدت مبارک
امیدوارم به آروزهات برسی و سال خوبی داشته باشی


پاییز
ساعت19:02---3 دی 1392
سلام نگین خانم تولدت مبارک.
خیلی دوست خوبی داری،قدرشو بدون


فرزانه
ساعت15:38---3 دی 1392
امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک
خوش بحالت نگیـــــــــــــــــــــــن جون چ دوستای گلی داری!!!!تولـــــــــــــــــــــ ـــــدت مبارک


محمدسراوانی
ساعت15:22---3 دی 1392
سلامممممم تولد اونی که تولدشه مبارک@} ;-
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک

.

.

.

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

.

.تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم.

قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد

.

.

.

.

.

جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس

جشن تو شروع زیباى تمومه شادی هاست

.

.

.

تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک

.

.

.

زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .

.

.

.

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

.

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

.

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مــــبارک! بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد!

.

.

.

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

.

.

.

ستاره ها را برای آمدنت گلچین کرده بودم

وقتی آمدی …

خورشید نگاهت دیگر ستاره ای برایم نگذاشت

اما من از بس دوستت دارم

با عشق قلبم را تقدیمت می کنم

.

.

.

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

.

.

.

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

.

.

.

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.

آری درست است این هدیه قبل قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم

این است که از آن دل من بوده . . .

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

.

.

.

قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد.

.

.

.

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

.

.

.

.

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .

تولدت مبارک

.

.

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

(تولدت مبارک)

.

.

.

هدیه ای از آسمان برای؛

روز تولدت رسید.

و دیدم هیچ چیز

گلم را

جز عشق

لایق نیست.

تولدت مبارک

.

.

.

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .

.

.

.

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

.

.

.

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !

تولدت مبارک

.

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

.

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات

همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .


سارینا
ساعت8:27---3 دی 1392
من در جایی دور...
پشت بوته های بی خار گل سرخ
با شمعی که به جای من و تو آب میشود برایت تولد خواهم گرفت...
تا تو هستی زندگی باید کرد!

تولدت مبارک نگین عزیز!


parshan
ساعت21:24---2 دی 1392
تولدت مباركـــــ نگين جان

فافا
ساعت17:11---2 دی 1392
نگین خانوم تولدت مبارک
چه دوستای خوبی داری انقدر به فکرت هستن


نانا
ساعت11:38---2 دی 1392
تولدت مبارک نگین جون

نگین
ساعت19:17---1 دی 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1398برچسب:,ساعت 17:37 توسط مهسا|



كد قالب جدید قالب های پیچك